Lotta från Fyra årstider

En lugn dag för mig idag, bara hobbyfotograferande så att säga. Nu ikväll var jag en sväng hos min fotoväninna och bloggkollega Lotta (från Fyra årstider). Vi pratade på likt Piff och Puff. Foto, inredning, företag, och photoshop. Jag har hjälpt Lotta att förbättra sitt arbetsflöde när det kommer till bildhantering och lite hur jag jobbar. Det är så himlans bra med fina kollegor i samma situation där vi kan lära mycket av varandra.

Jag fick dessutom känna och klämma lite på Lottas nya vidvinkel.. mmmm..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken sötnos..henne känner jag igen:)



Tack för idag! Du är toppen!



Kram Lotta

2011-06-21 @ 22:17:47
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me