Hemlig hamstring

Jag har troligen inte skrivit om det här tidigare, för det är lite pinsamt. Men nu kommer det fram, här på bloggen, väldigt officiellt. 
 
Jag tror inte jorden går under den 21e december.
 
Jo men ni läste rätt, jag tror inte det. Men min man vill inte ta några som helst risker och har köpt på sig med överlevnadsutrustning, vinterkläder för säsonger som ska komma, konserver, och grönsaksfrön till förbannelse. Jag tycker mest det tar en massa plats. Han menar på att det så bara är en chans på miljonen så är det ju klart värt att lagra upp. Mmmm. Sådan är min man. Hamstrig.
 
 
Men ni vet, jag kommer VERKLIGEN få äta upp det här om det nu händer hemska saker den 21e. Jag tar den risken.
 
Hamstrar någon mer där ute inför "katastrofen"?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Oh no! Men vi kommer hem till er om det nu vore så. Nu vet jag ju var förrådet finns. ;)

Svar: Fattas bara en skyddrum, sen är vi säkra. Ni kan boka in en plats här :)
Cecilia Möller

2012-12-15 @ 10:42:40
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tar uppenbarligen inte alls del av den där typen av förutsägelser, för jag hade ingen aning om att jorden skulle gå under på fredag.

Och går den under, så där á la Melancholia, då hjälper det nog inte med havregryn och sovsäckar :-)

Svar: Nae det har du nog rätt i. Men jag försöker tänka positivt, att vi har det ordnat med lite mat och kläder framöver ;)
Cecilia Möller

2012-12-16 @ 10:46:59
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Katarina

Det är inte många dagar kvar nu. Hur har ni det? ;)

Svar: Haha, jo det är lugnt. Har investerat i en kniv och yxa. Men min man verkar ha släppt det hela. HAn tyckte nog bara det var kul att shoppa ;)
Cecilia Möller

2012-12-19 @ 11:55:38
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Victoria

Haha, fick du äta upp det?

Svar: Haha, nae men vad mycket bra överlevnadsgrejer vi har nu :)
Cecilia Möller

2013-01-02 @ 18:57:39
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me