Nya träningsskorna Nike Free

 

Sprang med mina nya träningsskor för andra gången och fasiken vad on jag fick i mina benhinnor. Det ska tydligen ta ett tag för benen att lära sig det nya springsteget och i början ska jag bara springa 10 min åt gången. Funderar på att öka upp med en minut varje gång. De är oerhört bekväma i övrigt, så jag kan utvärdera om en månad.

 

Bild från Sportamore.se

 

På onsdag ska skorna få testa på aerobics i en timme, så vi får se hur mina ben mår efter det.

 


Kommentarer
Postat av: Katarina

Många tycker att jag ska testa några av alla barfotaskor, men jag är livrädd. I alla fall innan maran. Får bli sen. Man måste ju verkligen vänja sig vid steget som du säger...

2012-02-22 @ 20:19:51
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me