On the road

Nae men ni vet, imorgon åker jag iväg igen. Men lugn, lugn det blir inte så lång resa i varken mil eller tid. Bara lite över ett dygn i Växjö. Resan har förberetts idag genom storshopping på Filippa K och Intersport, sen hårfix, nagelfix och nu snart epileringsfix. Urg, jag försöker dra ut på det där med epileringen. Kanske så att jag ska glömma bort det och vara "tvungen" att raka benen istället..
 
Som man skrev i ICQ-chaten förr, "brb".
 
Ps. Bilden ovan är inte från Växjö, utan från min LA resa i somras. Joshua tree.

Kommentarer
Postat av: CJ

Det där landskapet, love it!

Svar: Jag med! Håller på att planera en fotografering där i januari med modell. Ska bli kul som tusan!
Cecilia Möller

2012-11-20 @ 09:24:58
URL: http://cjs.blogg.se
Postat av: CJ

Jag förstår det, spännande!

2012-11-20 @ 22:57:54
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me