Bakfotografering med Monica

En intensiv dag med bakning och fotografering. Jag bakade mest ingenting. Fick röra lite i en chokladsås och måtta upp mjöl, resten skötte Monica. Men allt skulle smakas på tyckte jag och jag tog den uppgiften väldigt allvarligt. Fy tusan Amalia så gott! Nya påläggsmixar som verkligen kittlar överallt. ÖVERALLT! Mums. Monica är verkligen toppen. Monica är verkligen toppen. Det tåls att skriva två gånger.

 

Nu återstår arbete med att välja ut bilder, redigera och sälja in. Med andra ord mitt jobb.

 

På min Facebook-sida kan ni se en bild på vår hjälpreda.

Lite oväntad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me