Awesomeness escaping thru the face

Min bror har den senaste tiden blivit en skäggig man. När vi tittat i gamla album på min pappa när han var ung och hurtig hade han också ett välfriserat och frodigt skägg, så att möjligheten fanns visste vi sedan tidigare. Jag gillar Stefan med skägg. Det är bara att se till vem jag gift mig med för att förstå att jag generellt gillar långa, seniga män med skägg. 


Min bror berättade också att när män på stan möts som båda har bra skägg, så nickar man lite åt varandra. Och att när han ute och stöter på någon med skägg eller mustasch så har de alltid något att prata om. Länge. 



Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg ^^

2013-12-29 @ 19:40:17
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Postat av: Ida Nilsson

haha så roligt att de har något gemensamt :P Hans tatueringar gör ju minst lika mycket.. Snyggt!!

Svar: Han är fin min bror, säger jag oerhört opartiskt.
Cecilia Möller

2013-12-29 @ 21:33:09
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me