Getting inked in LA

Det var i Los Angeles efter en frukost/lunch (=brunch) bestående av flera glas champagne, hummersallad och till efterrätt en äppelkaka med stort ljus. Jag sa till Ana att nu går vi och tatuerar oss, jag har fått ett ställe rekommenderat. Hon var peppad på att jag skulle tatuera mig, men sa att nja hon kunde följa med men inte lova att hon skulle göra en. Jag gjorde det tydligt att det inte var ett alternativ. Skulle hon med skulle hon också göra.
 
Well, vi kommer att minnas varandra och den dagen resten av våra liv.

Dags för en bild på min tatuering nu va?
 

Kommentarer
Postat av: Frida

JA! :)

Svar: Haha det kommer nästa vecka :)
Cecilia Möller

2013-12-05 @ 18:29:18
URL: http://egotuilla.blogg.se
Postat av: Becca

JA !!

Svar: Hihi kommer!
Cecilia Möller

2013-12-06 @ 09:29:46
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Maria Orre

Verkligen.
Kalas snygga bilder som alltid.
Ha en toppen skön helg.

2013-12-07 @ 07:54:11
URL: http://minapojkar.blogg.se/
Postat av: Ina

Skulle in och kika om du hade skrivit något mer samt kommentera att Jaaa du måste visa tatueringen också nu :D och så ser jag att du svarat dom ovan här att vi ska få se i veckan, kul! Tack för en fin blogg och för alla fina bilder du tar, älskar att komma hit och titta och läsa!

Svar: Tack snälla du! Jag gillar att du kommer in, tittar runt och kommenterar. Hoppas verklgein att jag hinner knäppa en bild på tatueringen den här veckan. Alltid lika packat i schemat dock.
Cecilia Möller

2013-12-10 @ 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me