Gymnastikuppvisning

Förra veckan har varit uppvisningarnas vecka med avslutningar på Adrinas fritidsaktiviteter. Balettshow, lucia och gymnastikuppvisning.
 
Gymnastiken ligger mig varmast om hjärtat. Jag höll själv på med gymnastik när jag var yngre och ett tag var jag också gymnastikledare. Efter mig som ledare tog en vän till mig över styret om gymnastiken i Mantorp, och herre jesus så hon jobbat med föreningen. Gymnasiken har gått från att vara för att "barnen ska röra på sig" till att de reser runt i Sverige och tävlar. Jag är så imponerad av Anna och Ninni Kellander som lägger ner så mycket hjärta i föreningen. På uppvisningen igår blev jag tårögd. (Kan också bero på att jag var trött från den sena lördagsnatt/-morgonen). Fasiken så duktiga alla är! Längtar tills Adrina kan imponera med flickisar och volter. Just nu övar hon mest kullerbyttor och hjulningar.

Från WGFs gymnastikuppvisning.
 
Balettuppvisningen

Glitter på mössan och "crazy-eyes" på förskolans lucia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me