Fever LA

Presenter är ju jäkligt fint att få.
 
Jag var och hälsade på min girl crush här i LA, Jen. Hon är sjukt härligt och varm. Vi har hunnit med tre dejter redan, och planerar en fjärde idag och en femte imorgon. Iallafall, hon jobbar på ett showroom här som heter Fever LA och de pushar en hel del märken, mest Italienska dyra saker. Jag gled runt och tittade på kläderna, klämde på accessoarerna och vred och vände på väskorna. Fina saker och jag fick lyckan att få med mig ett par jeans hem till min karl, och cashmerearmband till mig och Adrina. 

Fever LA
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

SNYGGT
Är jag avis.... nä då ;)

2013-01-19 @ 17:27:17
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Maria Baytar

Armbanden (?) var ju jättefina! Finns de att köpa i Sverige?

Svar: Vet inte det, men jag kan googla lite på det när jag kommer hem.
Cecilia Möller

2013-01-20 @ 11:48:36
Postat av: Ellen

Åh, vad shoppingsugen man blir då!

Svar: ;)
Cecilia Möller

2013-01-21 @ 12:28:07
URL: http://cosecarine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me