Friday lunch at the Ivy

Min mexikanska böna Ana Hinojosa (grym fotograf) och jag var ju inte bara en lunch på The Ivy, utan både torsdag och fredag. Båda dagarna med champagne och för mig hummer. Förr tyckte jag hummer var väldigt överskattat och för dyrt för att vara värt det. Det har var under den tiden jag spelade poker och tjänade mer än jag gör nu. Det kanske är en åldersgrej, för senaste året... nej okej, den här LA resan har jag blivit som besatt av hummer. Jag tror jag åt det 6 gånger under 10 dagar. 

Fredagslunchen avslutades med en äppelkaka och "big ass candle" för att fira att det var fredag. Jag är lite besatt av Ana nu. Så det kommer komma ett porträtt-/kärleksinlägg om henne i veckan. 

Längtar redan nu tills februari när jag ska till LA igen, och ska försöka övertala Ana att komma dit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me