Helgens fotograferingar

Måndag! Måndag, måndag, måndag. Helgen har rusat förbi och innehållet har varit varierat. Igår var jag arg över att vår värmepump inte fungerade, så jag och Adrina gick på promenad till mina föräldrar istället. Sen blev jag sugen på att fotografera och kom på att det alltid är bra att öva. Så jag köpte lite glass med tillbehör, resultat nedan. 

 
I lördags var jag i Linköping och träffade Ernst, igen. Och fotograferade min bror i fina Kavat-skor (Ove), som jag nu blivit lite besatt av. Som Uggs, fast snygga. 


Sen har det blivit lite träning, mys med familjen och sånt där ni vet. Och nu är jag så gaaaalet peppad på ny vecka. Ny vecka med en massa saker som händer. Jag gillar det. 
Vad händer er vecka 47?
Berätta! Roa mig!

Kommentarer
Postat av: Ma

Så snyggt glassarna blev.
Så jäkla snygga dojor, vill ha svarta.

Svar: Och goda glassar också, eller hur?
Cecilia Möller

2013-11-18 @ 09:43:44
Postat av: Johanna

Jag skriver C-uppsats på dagarna och producerar en föreställning på kvällarna (nätterna!) :) Pysslar med allt från klädprovning till artisterna, har dansrepetitioner, skriver mickschema, hänger ljus på scenen och massa massa mer i min lilla förening. Fantasiskt kul! :D

Svar: Vad skriver du om i din C-uppsats? Har jag frågat det förr? Vad handlar föreställninge om. Jag vill veta mer!!!
Cecilia Möller

2013-11-18 @ 11:11:14
URL: http://doowop.blogg.se
Postat av: Rania

åh, glass! och supersnygga skor *sugen* Ska bli kul att se dina bilder på Ernst sen!

Idag fixar jag med att administrera lite av mina sociala nätverk, en behind the scenes video osv. Måste även fixa med bokföring. Imorgon ska jag troligen hämta ut och skanna lite film :) Sen finns det alltid bilder att redigera också. och måste fortsätta spela Zelda - Minish Cap haha :D

Svar: Yes, många Ernst-bilder kommer komma upp ganska så snart. Jag brukar ha kort deadline på pressbilder.
Låter som du har haft en fin dag med kontorsgöra, och nöje med Zelda. Hann du med allt?
Cecilia Möller

2013-11-18 @ 11:21:54
URL: http://raniamaria.eu/blog
Postat av: Sus

en platta PCR och en dejt med Linnea :)

Svar: Låter som en gulddag. Iallafall dejten med Linnea :)
Cecilia Möller

2013-11-18 @ 17:28:52
Postat av: Johanna

:) Jag ska bli sjuksköterska så det är inom ämnet omvårdnad. Vi skriver om alternativa behandlingsmetoder vid cancer-relaterad smärta :)

Föreställningen är en julshow. Brukar själv stå på scen och då främst som dansare och sångare men spelar även en del teater. I denna föreställningen är jag dock allt-i-allo. Till våren är jag producent för Ronja Rövardotter. Sjukt taggad! :D

Svar: Åhhhh. Kul! Eller cancer är inte kul, men att du ska bli syrra! Och julshowen också. Hade inte Alingsås legat långt bort hade jag försökt komma. Shower gillar jag men har svårt att komma iväg. Kul att göra shower som hobby/extra grej :)
Cecilia Möller

2013-11-19 @ 01:03:32
URL: http://doowop.blogg.se
Postat av: Katarina

Ah, snyggt igen! Men det har jag ju redan sagt :)

Svar: Puss på dig :)
Cecilia Möller

2013-11-19 @ 21:55:40
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Härliga bilder :)

Svar: Åh tack!
Cecilia Möller

2013-11-21 @ 00:03:14
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: LASSE fotograf

Superfina bilder! Bilderna på brorsan i skor är ju fina produktbilder åt Kavat :-) ( det kanske det ska vara...)

Svar: Tack Lasse! Tycker min bror passar bra i Kavat och åt Kavat :)
Cecilia Möller

2013-11-24 @ 12:13:54
URL: http://facebook.com/fotograflasseparbring

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me