Kalasfredag


Vissa fredagar är lite roligare än andra. Den här fredagen fick min dotter skippa dagis, vi hämtade upp en av hennes bästisar och åkte på kalasfotografering i Vadstena med Monica. Tjejerna skötte sig galet bra och blev belönade med godsaker efteråt. Alla var nöjda. Superfint blev det och ni kan ser reportaget i tryck i vår. Kompisen Miranda blev stylad lite Audrey Hepburn (Breakfast at Tiffany's), och Adrina fick en inbakad fläta med bulle och en jäkligt stort blomdiadem.
 
Jo det här med att flörtblinka har jag lärt min dotter väl.
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Bra att kunna flirta!!
Fina tjejerna. Ha nu en toppen-fredag.

Svar: Det är flirtning som tar en framåt brukar jag säga... hahah nae vars :) Ha en superfin helg Katarina! Tycker fortfarande att vi borde ses.
Cecilia Möller

2013-11-08 @ 17:12:13
URL: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me