Äntligen LA igen!

Jag är i LA!!! För tredje gången det här året. Japp, nu borde jag vara framme och på hotellet om allt gått som planerat. Idag lördag ska jag fotografera ett barnkalas och ikväll är det stor fest för min tjejkompis som fyller 30år. Det kommer bli speciellt om jag känner den donnan rätt. Coctailfest med masker och underhållning, och fri bar. Jo men så att, nu kör vi på en intensiv lördag! Imorgon söndag ska jag fotografera med en modell. 

 
 


I januari var jag i LA också. Då fotograferade jag bland annat Cassey Ho som är en grym pilatestjej som är stor på youtube. Intervjun med henne hamnade i tidningen Mat&Hälsa. Vi ska försöka ses den här gången också, och fotografera lite såklart!
 
Cassey Ho i Januari 2013

Kommentarer
Postat av: Becca

Kanonfina bilder! Du får ha det så underbart :)

Svar: Jag lovar att göra mitt bästa :)
Cecilia Möller

2013-10-19 @ 10:46:50
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Kamomilla

Vad snygg hon är i gult! Det passar inte alla, ganska svår färg.
Fina bilder!

Svar: Sant. Cassey passar i starka färger. Snygg Donna den där :)
Cecilia Möller

2013-10-19 @ 17:38:01
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me