En lördag i köket

Hela gårdagen stod jag i köket. Med undantag för toalettbesök, gymmet, shopping i Linköping, film med familjen och middag. Så här nu när jag tänker på det känns det som att jag inte var alls mycket i köket, men ändå mer än vanligt. Jag gjorde matpajer, lasagne, fröknäcke, energibollar, sallader och sockerkakor. Senaste besöket i Stockholm kom jag hem med nya kakformer från Nordic Ware och det har krävts 4 testbakningar för att få till ett recept som fungerar bäst i just de formarna. Men nu är det klart och optimerat.
 
Perfekta sockerkakan = Perfect Sponge cake.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Och den ser dessutom galet god ut

Svar: Så bra att sanningen avspeglar sig på bild ;) Grattis till fotonomineringen förresten! Jag har röstat!
Cecilia Möller

2014-02-09 @ 20:37:44
URL: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me