Segling i San Diego


Ikväll kommer ett inlägg om min kamerautrustning, men nu ska familjen till sömmerskan, biblioteket och tandläkaren.

Sömmerskan. Jag håller på att sy en påskklänning till min dotter så jag behöver lite snedband, sen ska vi titta på om vi ska sy upp en vårkavaj till dottern samt bestämma tyg till matsalsstolarnas överdrag.

Biblioteket. Lämna tillbaka en barnbok och låna om "Lysande utsikter".

Tandläkaren. Min karl ska plocka tandsten, jag ska fotografera och använda bilderna till en skoluppgift och Adrina ska hålla pappas hand.

Ja, men vi hörs sen då!

Kommentarer
Postat av: Alexis

Vilken underbar fotoblogg vännen! =) Du har stor chans att kamma hem 500kr från nelly.com



Spana in min tävling på http://ekkis.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Ha det bra

2011-04-14 @ 14:25:22
URL: http://ekkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me