Fallen ängel i SV



Tack för alla fina kommentarer om änglabilderna. Så kul att det uppskattas. Med den responsen kommer det inte dröja länge innan nästa "konceptfotografering". Dessutom är det roligt för mig att veta vilka bilder ni gillar mest.

Lena som Adrina-bilderna nedan var dedikerade till är Carolines (ängelns) mamma. Ikväll var de båda här för att titta på bilderna och bestämma vilka som de vill ha förstorade. Lena grät när hon såg bilderna på Caroline här på bloggen igår. Så himlans fint, tycker jag.

Imorgon uppdaterar jag med andra bilder från helgen av ett mer djurlik typ.

Kommentarer
Postat av: Sar5a

Och jag grinar när jag läser det här inlägget.

Shit vad blödig jag är!

2011-02-15 @ 21:46:11
Postat av: Sarah

Och jag grinar när jag läser det här inlägget. Gud vad blödig jag är.

Ge Lena och Carrfo en puss nästa gång du träffar dem!

Puss

2011-02-15 @ 21:47:51
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Fotograf Ceciliac

Jag ska pussa på dom från dig. Lovar finaste du.

2011-02-16 @ 08:52:36
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me