Idag vill våren fram


Det töar. Ordentligt. Jag tog på mig de höga, svarta gummistövlarna och satte mig i bilen. Väl på vägen bestämde jag mig för att åka mot Öjebro för att hitta "location" till morgonens fotografering. En övergiven gård till vänster. Jag kan inte undgå att bli förälskad i texturen på den gamla ladugårdens vägg. Jag lägger kinden mot och känner den riviga, flagnande ytan (toktant!). Det lät underbart när jag tog detta fotografi. Snön som smälte och droppade ned från taket. 

Vidare åkte jag till Öjebros badplats, vilken jag kommer ha som huvudmål även imorgon. Vattnet ligger högt och forsar fram. Idag vill våren fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me