Vi åkte iväg en helg

Eftersom helgen var den enda helgen jag är ledig på tills i mitten av september, passade vi, familjen, på att åka iväg. Målet blev Västervik, då det ligger lagom långt bort och för Niklas och Linnea nu äntligen fått sin stora kärlek, Ester. Vi bodde på Gränsö slott, eller vi bodde inte på slottet. Vi bodde i spahotellet som låg precis bredvid. Men vi åt iallafall på Gränsö slott :)

Ester var förresten helt ljuvlig och Adrina tog sitt uppdrag som storasyster på allvar. Vid minsta lilla på pip från Ester så var Adrina där och kollade läget, torkade henne om munnen eller bara strök henne över kinden.




Hotellet hade två poolar och två bubbelpoolar. Adrina var lycklig. Hon badade flera timmar om dagen, mest med pappa då jag är lite av en badkruka. Iaf när det gäller att bada i timmar.

Mina hjärtbitar.


Sen åts det en hel del mat men det ska man väl göra på semester, och annars också för den delen. Adrina fick sina pannkakor serverade lyxigt.


Min egna och alldeles underbara familj. Jag brukar inte bjuda på så "privata inlägg" av det här slaget, men den här helgen har varit lite speciell för oss och jag vill gärna dela det med er.


Kommentarer
Postat av: Linda Calmunger

Åhh vad härligt ni ser ut att ha haft det. Inte annat än att man blir lite sugen på att semestra i sin egen hemstad :)

2011-07-26 @ 16:42:19
Postat av: fotograf Cecilia Möller

Det är väl det, att man sällan turistar i sin egen stad. Vem vet vilka spännande grejer som finns. Eller ja turistade gjorde vi ju inte så mycket, men tusan vad jag gillar Västervik :)

2011-07-26 @ 23:01:24
URL: http://ceciliamoller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me