Barnfotografering - Elsa

Förra helgen gjorde jag årets sista barnfotografering och det var söta lilla Elsa som var modellen. Vilken blick! Verkligen en fin avslutning, och jag blev alldeles varm när jag fick ett så fint mejl från Elsas föräldrar:

"Vilken fantastisk söndags kväll vi fick när vi tittade på alla underbara bilder av vår härliga dotter. Tårarna flödade och vi har inte varit så rörda sedan bröllopet..... vilken fantastisk fotograf du är!!! Som du förstår är det mycket svårt att välja ut några få bilder..."

Jag har de finaste kunderna, så är det bara.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud så söt!! Och superfina bilder som vanligt Cissi!

2011-11-16 @ 17:06:04
URL: http://hardworkingwife.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilka härliga bilder:) Så söta!

2011-11-18 @ 08:53:12
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me