Porträttfotografering - Ryan Locke

Det har varit lite skrik efter fler karlar på min blogg, så när jag ändå var där bort i Amerikat så fick jag möjligheten (jag tjatade) att fotografera Ryan Locke. Herre min gud vad den killen var bra på det här. Kan ha något att göra med att han har jobbat som modell i flera år. Fotograferingen tog kanske 20 min och nedan är resultatet. Människan är ju så snygg, eller hur?

So, when I was in USA i got the opportunity to photograph Ryan Locke. Below is the result. Isn't he deadly handsome?


Kommentarer
Postat av: Linda Calmunger

Men JA!

Tänkte skriva förut, när du "bara" visade ett kort på vad du höll på med och fråga om man som gift fick säga att han verkligen var snygg. Förstår att han jobbat som modell :)

2011-11-12 @ 19:46:03
Postat av: fotograf Cecilia Möller

Klart man får säga att han är snygg, han ser ju ut som en dröm. Ett tips är att googla lite på hans namn så får du se honom i mindre kläder Linda...

2011-11-12 @ 19:53:53
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/
Postat av: Anna

My gosh snyyygg! Hur fick du möjligheten att fota honom? Vilken lyckos du är!

2011-11-12 @ 20:13:00
Postat av: fotograf Cecilia Möller

Anna. Ja du, jag blev presenterad för Ryan förra gången jag var i LA av en gemensam bekant och nu träffar han även en tjej jag känner. Kul som tusan att fota var han :)

2011-11-12 @ 20:50:25
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jätte fina foton!

2012-02-14 @ 16:56:16
URL: http://lydiaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me