Spreading the love

Dateingsiter på nätet har fått konkurens, av mig. Just nu är jag väldigt het på att matcha ihop par, och jag tycker själv att jag är oerhört duktig på att pitcha för mina kandidater. De jag försöker passa ihop nu ska förhoppningsvis ta en drink i helgen, eller ja, jag ska försöka få dem att göra det iaf. Jag kan återkomma om resultatet blir positivt.

Beste och Ryan behövde jag inte pitcha så mycket för varandra, det räckte med att de träffades. Jag ska kanske inte ta åt mig hela äran, slumpen spelade en ganska stor roll, men utan mig hade de inte träffats där på Chateau Marmont i våras...



Beste and Ryan, google translate might be usefull.



Kommentarer
Postat av: Madde

vilka härliga bilder, så mycket kärlek:)

2011-11-27 @ 09:08:15
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me