Uppdatering från LA

Jag lever och har det gått här i Los Angeles. Har fotograferat en hel del till resereportaget och idag blir det en porträttfotografering och ett danspass på gymmet. Imorgon ska jag fotografera inredning på underbara SLS hotel i Beverly Hills, och på lördag ska vi hikea och fota i Malibu. Sen är det dags för mig att åka hem igen.

Men vet ni, om jag är riktigt övertygande kan jag nog komma tillbaka och fota här snart igen. En bekant här håller på att bygga tre nya nattklubbar och ett hotell. Han behövde tydligen någon som fotar inredningen och frågade mig. Vi ska ha ett möte om det innan jag åker hem. Skulle vara grymt!

Kommentarer
Postat av: Madde

åh, va roligt för dig:)

2011-11-07 @ 09:17:07
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me