Utställningen uppsatt!

Nu sitter äntligen utställningen Introspicere uppe på Scandic city, Linköping. Efter att jag och Daniel (och vaktis) stressat och satt upp alla 10 tavlorna, gick luften ur mig. Jag har varit så nervös och spänd inför detta, och det blev så himlans bra! Glad som tusan är jag, och lite trött i huvudet. Nu är det bara att ladda inför vernissagen.

Ni ska såklart få se bilder från Scandic, men det får bli till helgen. Om ni vill se från utställningens fotografierna som går att köpa så klicka in här: Fotograf Cecilia Möller.

Kommentarer
Postat av: Från en som alltid finns i ditt liv

LYCKA TILL idag på vernisagen.

2011-10-14 @ 07:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me