Heldag i Stockholm

Åh, en så lååång dag det var igår. Upp tidigt för att åka till Stockholm och gå på möte med modellagenturen innan lunch. Adrina var blyg till en början, men det var ju ingen överraskning för det brukar hon vara. Mot slutet av fotograferingen kom hon igång och jag hoppas att det blev några bra bilder. Vi får reda på hur det gick i nästa vecka. Jag tror kanske inte vi får ett ja, men det var kul att pröva på om inte annat. Lite shopping efteråt som belöning eftersom jag tyckte Adrina skötte sig bra och sedan svisch ut till mina bröder i Bålsta.

Mys att träffa bröderna och brorsbarn (och fästmö). Adrina sken som en sol och njöt av att få leka med sina kusiner. Tråkigt att de inte bor närmare oss.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Håller både tummar & tår för henne :)

2012-04-14 @ 15:39:03
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me