Skor nr 1

Bild från Sportamore.se (där jag shoppade loss)

 

Jag har väl inte visat mina nya skor som inte är så nya längre? Första skon är den ovan, den är i samma modell som min danssko jag har på mina pass, fast andra färger. Springer gör jag inte i dessa skor, jag orkar inte vänja in mina benhinnor utan har vanliga löpskor istället. Jag älskar den här modellen på sko och vill ha den nästan varje dag. De dagar jag inte vill ha den är det för att jag inte finner att den passar till övrig klädsel. Annars är det kärlek. En negativ sak är att det fastnar smågrus under sulan, men det ger ju en spännande sysselsättning att peta loss, så det är ett litet plus.

 

Såg nu när jag surfade in på Sportamore och letade bild att de hade 20 % på alla springskor. Pass på vettja.


Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Visst är det så och det är ju egentligen så jäkla onödigt. Alla har ju sitt eget bildspråk och det skulle ju vara så tråkigt om allas bilder så likadana ut. Det sitter nog i självkänslan i botten tror jag, det här med att jämföra. Eller vad tror du? Kram och trevlig helg!

2012-04-20 @ 10:05:47
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me