Inredningsreportage - Tismetorp

Jag vet fasiken inte hur jag kan ha missat det, men jag har ju inte visat er bilder från Tismetorp som jag fotograferade sommaren 2010. Emma Olai har stylat. Helt galet fin sommarstuga som är som ett dockhus med blomiga väggar, färgglada val och slitna möbler. Ett av mina favoritreportage jag fotograferat och det blev publicerat i Drömhem&Trädgård. Lite sommarkänsla nu mitt i vintern, några dagar innan julafton :) Något att längta till.

 
Jag letar alltid nya personliga, fina, eleganta, spännade, nytänkande, retro, murriga, ljusa, svarta hem. Det jag vill ha är inspirerande hem, något utöver det vanliga och med en "röd tråd" inredningsmässigt. Hook me up readers!
 
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du lyckas fånga en sådan känsla i dina bilder! Det är ju så vacker så man tappar andan! :D
Jag ska hjälpa min bror som är snickare är det sagt att dokumentera lite i de hus han bygger.. Får man fråga dig om något litet tips? :) Att fotografera inredning är kul men väldigt svårt tycker jag.. Vore kul och skönt med en liten knuff i rätt riktning om du har tid och lust att skriva en rad. :)

Svar: Tips är att ta både detaljer och helhetsbilder. Och att ta lite fler vinklar än bara i huvudhöjd. Det är svårt att ge tips annars. Använd stativ om det är dåligt ljus, och fjärrutlösare. Hmmm. Fråga om det är något mer :)
Cecilia Möller

2012-12-20 @ 13:13:38
URL: http://katarinasegen.blogg.se
Postat av: Angelica

Fantastiska bilder, och vilken underbar sommarstuga.

Svar: Tack Angelica, och GOD JUL!
Cecilia Möller

2012-12-20 @ 18:57:49
URL: http://angeliqe.se
Postat av: Bara anna

Men jisses vilka söta kaniner du har! Och den där söta valpen i itidigare inlägg, jag smälter.
Jag har också kaniner, kolla in dem på min nya blogg..
Annacecar.blogspot.com

Svar: Men de var lite större än mina va? Söta som tusan är dina kaniner iaf :)
Cecilia Möller

2012-12-20 @ 19:44:24
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: claudia

gud vilka fina bilder !

Svar: Tackar ödmjukast!°
Cecilia Möller

2012-12-21 @ 02:48:49
URL: http://claudiamilena.blogg.se
Postat av: Katarina

Tack så mycket för ditt svar och dina tips! :) Om jag kommer på någon mer klurig fråga kanske jag slänger fram den :)

God jul!

2012-12-23 @ 22:34:04
URL: http://katarinasegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me