Vinterdag och jag jobbar ute



För er som följer mig på Instagram (@cicimoller) är ju det här ingen nyhet, men idag fotograferades mat. Ute. I -18,5 grader. Sjukt kallt, men mest om fingrarna, trots mina nya fina fotovantar som jag köpte i början av veckan. De var kanske inte riktigt så varma, men bra ändå. Annars hade jag klätt på mig ordentlig med jeans, termobyxor, långtröja, fleece, dunjacka, och så en varm och fin mössa. Men jag var inte så nöjd med mössan när jag såg Monicas, så jag snodde hennes och hon fick ta en bild. Jag gillar mohicanmössan massor, som Monica såklart gjort själv. Jag har lagt in en beställning till mig. Flört, flört Monica...
Shit vad min hud ser retouchad ut, men jag har inte gjort något alls. Det är en bra foundation det! 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, den var ju hur söt som helst! (Mössan) Ja, du också såklart!

Svar: Eller hur, och tack! Jag hoppas att jag kan få en egen och slippa stjäla Monicas.
Cecilia Möller

2012-12-13 @ 19:11:34
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Jessica

Och vilken foundation är det då? ;-) Fin vinterbild!

Svar: Diorskin nude. Riktigt bra! Köpte den ny i förra veckan.
Cecilia Möller

2012-12-13 @ 19:41:37
Postat av: Karin O

Men så otroligt vintervackert, vill hoppa in i bilderna:)

Svar: Oj, det var en fin kommentar! Tack!
Cecilia Möller

2012-12-14 @ 02:35:22
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me