Bröllopsfotograf Linköping, Piiha och Per



I november träffade jag Piiha och Per mitt ute på östgötaslätten. Bröllopsporträtt på deras njae, inte vigseldag för det hade de klarat av en tidigare vecka, men deras bröllopsfestdag. Bra att kunna dela upp det lite sådär. Ha roligt flera dagar. Fira många dagar. Fira kärlek.

Jag är så glad att jag fick vara deras fotograf. Så kul med coola Per med samiskt blod och outfit, och vackra Piiha med läcker klänning, hår och smink. Ett fint och gulligt par. Helt i min smak.

För att se deras bildspel med fler bilder så klickar ni in på min länk nedan. Och jag rekommenderar er att göra det. Det gör sig så fint med musik.

Bröllopsfotograf Cecilia Möller


Kommentarer
Postat av: Madde

vilka vackra bilder:)

Hoppas dina saker kommer snart:D

2012-02-17 @ 08:48:03
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Piiha

Åh, tack snälla du för fina ord! Bilderna (och låten) för oss tillbaka till en fantastisk dag med allt vad den innebar. Har sagt det innan, men det tåls att upprepas att vi är superdupernöjda med bilderna! Tack fina!

2012-02-18 @ 01:14:02
Postat av: Jenny Eriksson

åh vad fint :)

2012-02-18 @ 08:50:40
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: Mikael Nyborg

Jättefina bildar på Er !!!

2012-02-18 @ 09:26:04
URL: http://zodor-micke.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me