Ljust och Fräscht

Jag och maken såg "Ljust och Fräscht" igår som görs av Henrik Schyffert och Fredrik Lindström. Åh det var kul. VI skrattade många gånger under de två timmarna, men inte lika mycket som kvinnan bakom oss som skrattade konstant. Showen handlar om svenskarnas jakt på det perfekta hemmet, och jag tyckte det skulle vara kul att se eftersom jag är i inredningsbranchen.

Efteråt följde ett par vänner med oss hem och vi pratade (MYCKET) i några timmar, drack champagne och åt B&J glass. Lyxig kväll.

 

Det behövs lyxiga kvällar tillsammas som par. Utan barn. Ha roligt ihop ensamna.


Kommentarer
Postat av: Anne-Lii

Den ska jag se...låter skojj =)

2012-02-19 @ 21:44:58
URL: http://anneliihansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me