Skärgårdssallad

Idag är en turdag. Och en Cici-är-trött-dag. Turdag eftersom jag både fått pussar, fotat en del, tränat, och lunchat med Sara. Vi åt min absoluta favoritsallad; skärgårdssallad (med lite modifikation eftersom jag är noga med vad som ska vara i). Sara dristade sig även till att ta några praliner till efterrätt.

Åh så har jag sovit oroligt inatt. Daniel kom inte i säng förrän 5.30 så jag vaknade flera gånger och undrade vart han var. Jag behövde ju inte oroa mig, han satt bara på nedervåningen i kontoret. Men en sömnig människa är en förvirrad människa (gammalt djungelordspråk).

Kommentarer
Postat av: Malin

Go morron!



Trött som få sitter jag här och försöker vaaakna. Huga.. är ingen morronmänniska jag inte.



Ang blogg-appen. Provat att ta bort den och ladda ner den igen? Funkar det inte så skriv till blogg.se så får du hjälp. De svarar faktiskt fort oxå.



Sett min bild på dotra och lammet?



Ha en fin dag!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

2012-02-21 @ 06:31:54
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh va smarrigt det låter skärgårdssallad, säg mej, vad är det i en sån?

2012-02-21 @ 19:14:48
Postat av: fotograf Cecilia Möller

Visst Anna:



Det är isbergssallad, handskalade räkor, tomat, gurka, majs, avokado, bladspenat, pasta med romkräm, och dressing. Its bloody awesome!

2012-02-21 @ 19:37:42
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me