Stort tack!

Utan Kajsa och Jan skulle västkustresan inte varit någonting. Det är Kajsa som styrt och ställt så jag har haft möjlighet att fotografera på de ställen jag varit, och träffat de människor jag gjort. Jag vill alltid ha lika fina värdar som de varit för oss. Dessutom har de nästan varje dag ordnat med både lunch och middag, tagit till sig Adrina och gett henne tid och uppmärksamhet, och varit generellt generösa. Galen lyx.
 
All kärlek till dom, som gjort att vår familj kommer hem förälskad. 

Kommentarer
Postat av: Klara

De är de finaste föräldrarna jag vet :)

Svar: De är verkligen jättefina!
Cecilia Möller

2012-07-04 @ 17:47:48
Postat av: Johanna

Vackert foto, glädjen sprudlar verkligen! Vart på västkusten reste ni?

2012-07-04 @ 19:02:24
URL: http://bridge.blogg.se
Postat av: Annika

Vilken fin bild!
Ja, Kajsa och Janne är så generösa och härliga.
Hoppas du har fotat i deras fina trädgård också...
Kram Annika

Svar: Japp Annika, jag har fotograferat i trädgården och ska tillbaka dit en vända till för att fotografera mer. Helt underbart där!
Cecilia Möller

2012-07-04 @ 20:21:07
URL: http://mormormartas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me