Bloggare jag skulle vilja träffa

Det är måndag. Ni behöver en nystart på något sätt eller hur? Så jag tänkte "tja varför inte tipsa lite". Jag kallar det här blogginlägget "Bloggare jag skulle vilja träffa" för att det är precis vad det ska handla om. Då sållar jag bort de "större" bloggarna (typ underbaraklara, kenza, blondinbella osv). Jag går på andra, som verkar sköna och spännande.
 
Med risk för att verka lite "creepy".
 
Gingerbreadhouse. Jag vill åka hem till Ida och äta lunch, eller frukost, eller middag. Mest som en anledning till att få uppleva hennes hem som är vackert värre och Ida själv som också är vacker värre.
 
Cjs. Jag gillar hennes bildspråk och hennes visuella idéer. Jag skulle vilja fotografera henne, spontant ute i skogen på en promenad och sedan dricka te framför en brasa.
 
Smäm. Se henne jobba, måla. Prata om kreativt skapande. Företagande. Jag har fått en uppfattning om att hon är jäkligt cool.
 
Brakatarina. Jag tror jag halvt bjudit in mig själv på en dejt efter nyår, så jag får se till att genomföra det helt enkelt. Mysa med Milo, prata barn, fotografering och livet. Det känns som hon kan det här med livet.
 
KarinOlofsson. Först vill jag flyga till Shanghai för att träffa Karin. Uppleva Shanghai oturistigt, och se det från hennes synvinkel live och återspegla det med min kamera.
 
Kreativinredning. Prata inredning, trender, inspiration. Höra vad hon tror och tycker. Veta mer.
 
Harkel, jo men om någon av er tjejer läser det här kan ni se det lite som ett första kliv. Så ni vet mina känslor så att säga ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men åh vad söt du är!
Och du är ju så välkommen efter nyår! Vi ska ju äta pizza. Inte från mattan den här gången :D

Svar: Jaaa! det ska bli kul. Och spännande!
Cecilia Möller

2012-11-26 @ 11:52:19
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Karin O

Men TACK vad himla kul att jag fick stå med:) Flyg hit vettja!

Kram

Svar: Jag planerar Shanghai i vår när jag ska hälsa på en kompis som jobbar där borta. Då kanske vi kan ha den romantiska dejten?
Cecilia Möller

2012-11-26 @ 14:07:25
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Sarah

Jag är grymt besviken att jag inte är med på den där listan ;)
Hoppas du får träffa hela högen!
puss

Svar: Men Sarah då, det är ju givet att jag vill ha dig! Puss
Cecilia Möller

2012-11-26 @ 19:13:49
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: CJ

Haha, tack fina du! Vi får väl försöka att få till en träff och dricka te framför en brasa, låter mysigt! ;)

Svar: Jag bangar inte på det :) SKulle vara kul med dejt.
Cecilia Möller

2012-11-27 @ 13:52:49
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me