Piccaprint

Blev tipsad om en rolig och bra app till mobilen för att sjukt smidigt göra något av alla bilder man tar med sin telefon. Appen heter Piccaprint och det är bara att ladda upp bilderna direkt från telefonen och sen välja vart det ska levereras. Jag beställde 30 bilder igår och tänkte att jag skulle försöka framkalla lite nu och då, för att sedan bara skriva på baksidan när och var bilderna är tagna, sen samla alla i en låda. Eller i ett album. Beror lite på hur ambitiös jag känner mig när det väl kommer till kritan. Bilder framkallas på Fuji Color Supreme fotopapper. Iiiih! Det ska bli så kul att se Instagram och iPhone-bilder framkallade. Första gången för mig :)

 

Kommentarer
Postat av: Johan Olsson

Heeeej, vilken greeeej :)

Tack för tipset <3

Svar: Eller hur? Jag är så glad själv!
Cecilia Möller

2012-11-22 @ 16:27:12
URL: http://johanolsson.org
Postat av: Lotta Bengtsson

Hur lång tid tog det innan du fick dina bilder? Jag har väntat i snart två veckor.

Svar: För mig tog det typ 3 dagar. Konstigt...
Cecilia Möller

2013-01-19 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me