Flört-/piratkatten i Slöinge

Vilken dag! VILKEN DAG! Upp tidigt i ottan för att åka till Västkusten, till Thomas. Jag möts vid dörren av nybakat bageribröd, ost, marmelader och te. Efter att jag piffat till mina kolhydratnivåer i kroppen blev det fotografering av det magnifika huset i 5 timmar. Tiden går så fort när jag fotar och samtidigt pratar om livets viktigheter, swisch 5 timmar och kroppen vill ha mat igen. Thomas och jag åt oss mätta till sprickningsgränsen på Laxbutiken innan jag åkte hem.

Intensivt, bra och härligt. Reportaget kommer bli sååå bra! Men innan jag tar itu med de bilderna behöver min kropp sömn, hjärnan jobbar dock bra utan. 

Dagens assistent var ständigt flörtandes. Som min header.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbart foto! Snacka om fint sällskap!

Svar: Ja hon var jättesöt, men lite skygg :)
Cecilia Möller

2012-10-18 @ 06:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me