Höst i buren

Våra piratkaniner får njuta av höstfärger. Jag verkligen ÄLSKAR vädret just nu, och årstiden. Pepp på alla sätt och vis. Det enda som är lite opepp är allt som ska fixas i trädgården. Det är inte min grej, men jag tror alltid att det är det. Jag ser hur mysigt det ska vara att höststäda i gummistövlar och stickad tröja, men det slutar med att jag gör hälften av det som "ska" göras. Varje år brukar mamma tröttna på att inget händer, och då kommer hon åkandes med sina trädgårdshandskar.  Love you mom!

Hur söta är inte Jake och Izzy?
Det var ett tag sedan de fick vara med på bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha, så där kan jag tänka mig att jag blir den vackra dag Johan och jag blir med trädgård. En god vilja och vision, men kaaanske inte helt 100 utfört. Kommer ju aldrig bli lika fint och väl utfört som i Lynga av mina föräldrar, så ribban ligger klart inte där uppe, men klart man vill ha en mysig oas ;)

Svar: Precis så är det. Den goda viljan finns, men jag kan inte mana mig till att göra det. Sen är det alltid så mycket som ska göras. Klara, ni får bosätta er i Falkenberg så det inte blir så lång körsträcka :)
Cecilia Möller

2012-10-06 @ 15:15:53
Postat av: Klara

Haha, ja, och locka med barnbarnstid som betalning ;p

Svar: Precis. Smart :)
Cecilia Möller

2012-10-06 @ 15:20:15
Postat av: victoria

Men åååå så söta.

2012-10-07 @ 18:51:40
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Madelen

Otroligt fina bilder!!! :)

Svar: Tack!
Cecilia Möller

2013-02-28 @ 11:24:24
URL: http://cynophile.webblogg.se
Postat av: Elucai

Hej!
Jättefina bilder! Tänkte bara fråga om jag skulle kunna få använda bild nr. 2 på en s.k. "design", en layout på Stallet.se? Skriver din hemsida synligt på bilden också. Tack på förhand!

/"Elucai"

Svar: Det går bra, skriv bara källan tydligt :)
Cecilia Möller

2013-08-04 @ 04:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me