Höstmarknad på ALV

Ledigt en tisdag, jag och Adrina. Eller ja, först jobbade jag på gymmet och hade ett bodytoningpass för att efter det hämta upp Adrina på dagis (efter två timmar) och åka till Vimmerby. Höstmarknad på Astrid Lindgrens Värld nu under höstlovet och det ville inte vi (jag) missa. 

Vi är ofta på ALV, kanske 3-4 ggr per år skulle jag gissa och fy tusan så fint det är där. Två tre gånger under sommaren och sedan höstmarknaden. Adrina tröttnar inte och jag tycker det är mysig omgivning och bra teater. Idag blev det lite spontan vuxenteater när Lönneberga folket stötte på Pippis pappa vid glasblåsningen. Vuxenteater förresten, det lät nästan lite snuskigt, vilket det givetvis inte var. Det var bara lite mer vuxenskämt sådär.


Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Härliga höstbilder!
Marknad, teater - lät jättetrevligt!

Svar: Det var supermys! Så skönt att Adrina är lite äldre nu också, då blir det ännu roligare att dela upplevelser :)
Cecilia Möller

2012-10-31 @ 11:27:59
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me