Inredningsfotograf på tur i Vadstena

En av de finaste lördagarna på ett tag. Jag spenderade dagen med Monica hos Elisabeth i Vadstena, fotograferandes Elisabeths hus. Vilket fantastiskt hus! Provancekänsla i oktober, bara att lyckas med det är ju grymt.
 
Att träffa Elisabeth var en häftig upplevelse. Antingen är hon ung i stilen (svar ja) eller så är jag gammal i min (svar ja). Vi kom fram till att vi båda är fans av Filippa K och skulle välja det märket om vi bara fick bara ett märke resten av livet. Vi båda älskar Wolford-bodies. Dessutom har vi båda en förkärlek till Hermès-scarfar. Så himla coolt. Jag konstaterar att vi har tidlös smak :)

Efter att ha fotograferat i fem timmar kunde jag och Monica sätta oss till bords och äta kantarellsoppa, bröd och efteråt en fin liten goding till äppelkaka. Fin lördag, och då var det en jobblördag för mig.

Jag är sugen på att flytta till Vadstena efter alla coola människor jag träffar där!
 
instagram (@cicimoller) finns en annan bild från Elisabeths kök. 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åhå vilken fin kanna jag ser där i hörnet, en äkta Linneforsare :)

Svar: Hon hade en del från Linnefors, och nu är jag jättesugen på att ta en tur dit, men det får bli om några veckor när jag har en lördag ledig. Ska du med då?
Cecilia Möller

2012-10-14 @ 07:36:12
Postat av: Monica

Vilken underbar lördag, den bästa på mycket länge...:)

Svar: Jag fick så mycket energi av vår arbetslördag. Precis så det ska vara :)
Cecilia Möller

2012-10-15 @ 09:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me