Jag fick en så fin kommentar.

Den 27e september fick jag en oerhört fin kommentar på min Facebook från Joahn. Den gjorde min vecka, och kommer fortsätta att göra några av mina dagar framöver. Lägger den i mitt hjärta, hur smörigt det än låter. Vill ni läsa?
 
"Visst är det märkligt...
Man sitter och läser blogg upp och blogg ner. Man (läs: jag) imponeras av bilder och text - hela tiden. Nya idéer kommer och passerar. Man inspireras och m
an blir glad av allt jobb som folk lägger ner på sin sidor, sitt fotograferande, sin passion som de delar med sig av. Jag känner inte dig personligen Cecilia Möller men jag ser att vi tänker lika många gånger (baserat på det du visar på internet), du är professionell i det du gör och presenterar, du har glimten i ögat - detta tillsammans med en skön humor!

Ville nog bara komma fram till att vi (läs: jag igen) är för dåliga på att berömma och hylla allt det fina jobb som folk lägger ner.

Du är grym och det är med glädje jag följer din blogg.
Fortsätt med det du gör, för det gör du bra!
Cheers!"
 
Johan lyfte mig.
 
 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Så fint sagt, det är de små orden som oftast betyder.

Svar: Precis så är det. Att ord kan betyda så mycket! På både gott och ont.
Cecilia Möller

2012-10-10 @ 15:37:13
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Cissi

Men, vilken fin blogg!

2012-10-11 @ 23:11:26
URL: http://Www.kidzshopping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me