Lovas rum i Family Living

Igår la jag upp ett inlägg från ett reportage som var med i Drömhem och Trädgårds FÖRRA nummer. Nu tänkte jag ge er en liten heads up innan tidningen försvinner ur tidningshyllorna. I nya Family living (nr 7, 2012) finns ett reportage från Lovas rum som jag fotograferade i somras.

Hörde jag färg? Fäääääärg! Älskar tapeterna. Lova och hennes mamma Ru är sådan där superpyssliga människor. Som kan göra MacGyver moves med färg och en trådbit typ. Sådan som jag vill vara, men inser att jag troligen aldrig kommer bli. Jag skyller på att jag inte har ett pysselrum som jag insett verkar viktigt i hela processen. En bra undanflykt. 

 
Vad tycker ni? Hur fint rum är det inte?

I förra numret av Family Living var min dotter Adrinas rum med. Såg ni det inlägget?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kanonfint, helt enkelt!

Svar: Tack "anonym"!
Cecilia Möller

2012-10-02 @ 23:23:01
Postat av: Emilie

Vilka fantastiska bilder du tar! Blev så glad när jag kom in på din blogg, väldigt inspirerande!

Svar: Tack Emilie! Tack! Vilka fantastiska illustrationer du gör! (Så jag skriker med mina utropstecken)
Cecilia Möller

2012-10-03 @ 22:22:32
URL: http://www.emilielindqvist.com/
Postat av: Magnus

Hej,
Trevligt reportage. Söt flicka ;-)

Fick du någon bra bild på den gröna Vespan?

Svar: Klart jag fick det Magnus! Den band ju ihop hela reportaget. Den finns med i hemma-hos-reportaget som kommer i KK Living och Drömhem&Trädgård. Så det är bara att hålla ut ;)
Cecilia Möller

2012-10-04 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me