Flygekorre på joggingtur

Min nya livrutin är att gå och lägga mig samtidigt som min dotter, det vill säga vid 20.30. Det här innebär att jag vaknar kl 5.00-5.30 och är pigg. Fast min familj sover. Så jag har tid att gå ut och motionera tidigt satan på morgonen (eller jobba). Idag tog jag en 5 km joggingtur. Jag började springa när fullmånen och stjärnorna var ute och kom hem i soluppgången. Mörkt som tusan, och på landet finns inga väglampor (heter det så?), eller bilar så tidigt på morgonen. Men jag vill gärna inte chansa på att en ev bil inte ska kör på mig, så jag tar på mig en sådan där reflexväst som jag fick i julklapp av min man för fyra år sedan. Ja det var allt jag fick i julklapp det året, han är så bra på julklappar (inte det året). Dessutom är västen i storlek XL så jag känner mig som en flygekorre när jag springer med den. En reflekterande flygekorre. Men jag försöker hålla in armarna.
 
I LA hann jag med att ta några snabba fotografier på Jessica i hennes transparenta morgonrock från Agent Provocateur. Det blev inte så många fotografier med just de här kläderna för solen hade gått ner och det började bli mörkt väldigt fort. 
 
English. Don't even try to google translate. Learn Swedish instead. An awesome 6 min video on the subject can be found on youtube. Simple Swedish.
 
Om ni vill kan ni kan ni lämna en taggande kommentar. Som en söndagsöverraskning. 

Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Lika fint som hela denna serie!
Och imponerad över dina nya rutiner. Jag borde vända dygnet åt det hållet istället...

Svar: Men, du det är bara att köra på. Sova tidigt, upp tidigt :)
Cecilia Möller

2012-09-30 @ 10:48:21
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina Ratcliffe

Haha, njae...
Jag har ju insett att det aldrig kommer att bli så. Jag trivs bäst på nätterna tyvärr och har gjort hela livet. :)

2012-10-02 @ 21:52:14
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: CJ

Återigen, vilken fantastisk fotomiljö! Magisk!

2012-10-02 @ 23:21:39
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me