Het i Hollyweird - Ludwig Göransson

Ludwig är en vän till mig som bor här i Los Angeles. Jag var kär i honom när jag var 14 år. Han kunde redan då spela gitarr som en gud och som 14åring var jag tydligen svag för musiker. Han gör mig stolt, vilket är konstigt eftersom hans framgång inte har med mig att göra alls. Kompositör, musikproducent, och medlem i bandet Childish Gambino. Han gör, bland jäkligt mycket annat, musiken till en av mina absoluta favoritserier just nu "New Girl". Hans karriär har bara startat här borta i Hollyweird. 

Jag fotograferade honom idag. Mer sanningsenligt är kanske att jag hängde i studiosoffan, åt energibars och spontanskakade en maracas. 

 
Musikvideo från hans egna musikprojekt då han går under Ludovin.
Ludovins EP kan ni ladda ner också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Vad roligt! Väldigt fint porträtt :)

(Gillade detta inlägget väldigt mycket, kan dock inte sätta fingret på vad det är som gör det, men det var bra helt enkelt :P)

Svar: Tack Ulrika. Vilken fin feedback, på alla sätt :)
Cecilia Möller

2012-09-15 @ 07:49:56
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me