Lite utav mitt New York

Fyra nätter i New York City. Tre planerade fotograferingar, varav inga blev av. Vad hände där? Note to self, spika allt innan.
 
Jag har ätit cupcakes till frukost/lunch/eftermiddagsfika (dvs allt inträffade kl 15-16 på eftermiddagen) varje morgon. Sovit mycket. Ätit goda middagar varje kväll och druckit gott vin. Okej, kanske inte första kvällen när jag blev i tvingad en 2 dollars pizzabit. Men annars har det varit goood mat. Inte visste jag att friterade polentasticks är galet gott med guacamole. Jag visste inte ens att friterade polentasticks fanns för en vecka sedan.
 
Godaste cupcakes hittade jag på Crumbs, en härlig chokladgrej, Brownie cupcake. MUMS! Typiskt att det var just den gången min vän var med och tog hälften. För att kompensera mitt cupcakeintag lite har jag gått en del, gata upp och gata ner. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men va!? Berätta mer, vad hände egentligen med dina fotograferingar?

2012-09-23 @ 15:21:37
URL: http://www.branhammar.se
Postat av: Katarina Ratcliffe

Nu ser man hårfärgen bra också. Superfint!
Och av någon anledning gillar jag närbilden på mannen som äter jättemycket :D Blev lite sugen på något gott nu haha.

2012-09-23 @ 20:03:28
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Karin O

Åh nu vill jag dit!:)

2012-09-24 @ 03:29:36
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me