The Parker's garden, Palm Springs

Trädgården på The Parker är helt otrolig. Lummig, hemlighetsfull och med dolda gångar och nya detaljer att upptäcka överallt. Jag älskar det! Det vippiga gräset, de långa flagnande palmerna och överallt mjuk loungemusik. När vi hade en halvtimmesrast sprang jag runt som en tok och försökte samla på mig bilder för att kunna komma ihåg hur allt såg ut. Jag hann inte runt över allt, eftersom en kanin fångade min uppmärksamhet. Men ni får se lite av mitt Parker i Palm Springs här nedan. 

En av kvällarna samlades vi ett gäng runt lägerelden. Pratade strunt, njöt av att det var 25 grader varmt på kvällen, och lyssnade på när någon spelade på en gitarr. Ganska så amazing (som Danny skulle sjungit det).

Nog om The Parker. Nog om Palm Springs. Idag åker jag och fotar hemma-hos-reportage hos Malin.
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Ååh, man vill ju bara gå runt o VA överallt där! Tissla o tassla i gångarna o chillaxa i hängmattorna. Kan förstå att du blev frälst!

Svar: Jag vet! JAG VET! När jag åker till Palm Springs i januari måste jag dit igen. Bara för att sova en natt och bara vara (och äta god mat).
Cecilia Möller

2012-09-27 @ 15:15:40
Postat av: Angelica

Jättefina bilder!!

2012-10-01 @ 11:13:13
URL: http://hardworkingwife.blogg.se
Postat av: Koffe

Ypperligt fia bilder, gillar specifikt den sista på kaninen!

2012-10-02 @ 15:14:24
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me