Första uppdateringen från LA

Jag är i Los Angeles, och just nu sitter jag på mitt hotellrum som ligger i Hollywood och går under namnet Roosevelt. Jag tror det är lite ikonsikt, och för mig är det sannerligen det eftersom jag bott här de tre senaste gångerna jag varit här. Imorse när jag var och åt frukost på hotellets ena bar, gick jag förbi en filminspelning som pågick i deras stora lobby. Väl i baren satt det ett gäng med tre medelåldersmän som pratade och skrek på varandra som ur sopranos. Dessutom såg de ut som om de kunde varit med i serien också. En vakt fick komma och lugna ner dom. Vad jag uppfattade av samtalet (låtsades inte tjuvlyssna) så var den ena mannen upprörd över att hans syster inte respekterade honom... 

 
Helgen har varit full minst sagt. Min svägerska och hennes vän är här på semester så jag har varit ute med dom på kvällarna och visat var skåpet ska stå. Annars har det blivit mest jobb och middagar. VIlket är samma sak för mig. NI som följer mig på Instagram (som jag uppdaterar betydlig oftare än bloggen när internet är som det är @cicimoller) vet att jag inte svälter här borta och att maten är ganska så fantastisk. Vinet går inte av för hackor heller.

Dagens schema är ännu oskrivet men det blir nog att börja välja ut bilder och skriva artikeln till ELLE mat&vin. Imorgon ska jag fotografera en lägenhet som är cool som tusan. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha det så gött i L.A.!
Ser fram emot fina foton!

2013-04-15 @ 22:08:49
URL: http://viltovackert.blogg.se
Postat av: Carina

Ha det så gött i L.A.!
Ser fram emot fina foton!

2013-04-15 @ 22:08:50
URL: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me