Valborgsfirande i Skänninge



Lite sent. Först var jag väldigt osugen på att åka till Valborgsfirandet i Skänninge, min karl också, men vår dotter var superpeppad på att se en stor brasa. Simsalabim så var vi i Skänninge och tittade på brasan. Jag träffade även en väninna och hennes familj, och jag blev glad in i själen. Jag fick nästan ont i kinderna och började gråta, så glad blev jag. Och Adrina fick en kompis att leka med. Sen hade vi alla kottkrig och jag skrattade så jag grät och fick ont i magen.  Så ska det vara. Perfekta firandet.



Kommentarer
Postat av: Becca

Låter underbart !

Svar: En skön och avslappnad Valborg, utan måsten och precis så vill jag ha det!
Cecilia Möller

2013-05-01 @ 09:54:11
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Olivia

Så fina bilder!

Svar: Tack Olivia!
Cecilia Möller

2013-05-01 @ 18:30:44
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me