Andrum med hund

En internationell fototidning skrev till mig och undrade om jag ville vara med i ett reportage. Det skulle handla om drömmar, och de ville veta var jag helst är när jag dagdrömmer. För mig kom fyra ställen upp direkt. Ett av dem är på promenader. När jag går utan att lyssna på någon podcast eller musik. När jag blir varm av att röra på mig men vinden svalkar mig. Då jäklar bearbetar hjärnan mitt liv och planerar min framtid, sätter mål och strukturerar.

Sist jag gick på en "drömpromenad" hade jag med mig Greta, och vi avverkade 15 km. Det är guld att ha mina föräldrars hundar så nära hemma, när jag inte kan ha hund själv (allergisk man). Jag kan gå med dem när jag vill, men jag slipper om det är dålig väder. Såg ni förresten söta Stickan på min instagram (@cicimoller)?

Var dagdrömmer ni helst? 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Jag dagdrömmer när jag är ute och springer distans ensam och ingen stör. Då flödar tankarna på allt och ingenting och jag märker inte ens att det är jobbigt.

Svar: Åh det gillar jag med, fast det är ju inte varje gång det händer för mig. Måste nästan ha massor att fundera på för att glömma bort att jag springer.
Cecilia Möller

2013-12-03 @ 15:43:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me