Min Jul 2013

Julafton började med att min 5åriga dotter sprang ner till granen för att se om tomten varit och lämnat något paket under natten. Hon hade planerat i förväg genom att lägga en teckning till tomten i granen. Det Adrina önskade sig var en play-doh-grej och den fick hon av tomten. Det hade egentligen räckt med den för hon lekte med den i sex timmar på julafton. 
 
Till brunch kom min mans familj och åt julfrukost och så julklappsutdelning igen.


Till Kalle var det jag och Adrina hemma, eftersom min bror och man stack till gymmet och tränade. Efter Kalle kom mina föräldrar och vi lagade plankstek och laxplanka. Julbord var vi alla ganska trötta på. Sedan julklappsöppning igen, och en familjefilm att vila magen till. Vi avslutade med Ris à la Malta. Sen var jag äckligt mätt och gick och lade mig kl 21 för att somna direkt. 13 timmar senare vaknade jag upp och juldagen var här.
 

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

härliga bilder!

Svar: Mua! Tack!
Cecilia Möller

2013-12-26 @ 14:44:21
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me