Me by Scott English

Jag har visat en bild från de som super awesome Scott English tog av mig när jag var i USA. Och idag tänkte jag fredagsfira med att visa några fler. Det blev lite spontant sådär, efter att jag fotograferat Emily och svettats lite. Men tusan, vet ni vad? Jag är nöjd med bilderna. Det ser ut som jag. Scott jobbar med en typ av tilt-shift-teknik som gör skärpeområdet smalt och det suddiga i det övriga i bilden som ni ser på hans bilder. Det är alltså inte bara en stor bländare och bokeh, utan lite mer trix för att få det såhär direkt i kameran. 









Ni hittar mer från Scott på hans hemsida och så kan ni följa honom på Facebook.
Varför inte? Han är en cool kille.
 

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Är hon artist

Svar: Artist? Jag? Nae, nu förstår jag inte.
Cecilia Möller

2013-02-01 @ 17:47:35
URL: http://kaffehornan.se/
Postat av: Rebecca

WOW vad snygg du är!!! Och jag verkligen älskar dina bilder och din blogg, svinhärlig är den!

Svar: Tack Rebecca! Så glaaad jag blir! WOHO!
Cecilia Möller

2013-02-01 @ 19:22:04
Postat av: Carina

Görsnygg, som vi säger i Götet!

Svar: <3
Cecilia Möller

2013-02-01 @ 23:31:41
URL: http://viltovackert.blogg.se
Postat av: Victoria

Så underbart fina bilder. Du borde vara framför kameran oftare.

Svar: Tack Victoria. Det blir nog lite fler gånger det här året.
Cecilia Möller

2013-02-10 @ 20:32:35
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me