Söker hem och trädgårdar!

Snart är det vår. Sen kommer sommar, höst och vinter. Jag och min stylist söker hem och trädgårdar att fotografera! Har du ett fint hem, eller vet du någon som har en "kick-ass"-känsla för inredning med ett hem som är personlig, inspirerande och har en genomgående röd tråd i tänket inrendingsmässigt? Modernt, lantligt, färglatt, klassiskt, antikt, lekfullt, romantiskt. GE MIG ALLT! Fasiken, jag tror alla har en vän eller bekant som har det där speciella och fina hemmet. Alla rum behöver inte vara perfekta, det är sällan alla rum fotograferas. All renovering behöver inte vara klar.

Vet ni vad ni gör då? Kontakta mig! Ni får så mycket av det, umgås med oss en hel dag, hemmet publicerat i en tidning (med största sannolikhet), och ni får väldigt vackra bilder på ert hem och er familj. Min stylist är även väldigt bra på att ge tips på hur hem kan förbättras så det är lite som en bonus. 

Mejla mig: [email protected] Jag sitter och väntar där vid mejlen. 

Harkel, jag väntar fortfarande. Ge mig tips!!
[email protected]

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste vara den bästa fotograf på denna jord, aldrig sätt så fina bilder! Du har säkert hört det många gånger tidigare men måste bara få ur mig det! Sjukt hur bra du är! :D

Svar: Men jösses Sara! vilken galet fin kommentar. Blir superglad! TACK!
Cecilia Möller

2013-02-28 @ 13:52:42
URL: http://sausan.blogg.se
Postat av: Emilia Westerström

vi bor fint. tycker jag. i ett fult eternithus dock med med fin trädgård och min syster bor i eget hus på tomten som är fint. allt är lite snett och så för huset är byggt på 1800talet. försökte hitta några bilder. kanske något i denna kategorin http://nollfemnolltva.blogg.se/category/foto-miljo.html . dina jobb är grymma btw.

Svar: Men Emilia, snyggast du! Kan du inte knäppa några bilder och mejla mig? Du behöver inte känns prestationsångest, mobilbilder räcker så jag ser lite mer översiktsbildeR? [email protected] Skulle vara skitkul! Gillar din blogg förresten! Och din stil!
Cecilia Möller

2013-03-01 @ 07:56:45
URL: http://emiliawesterstrom.blogg.se/
Postat av: Emilia Westerström

nej för satan, är du helt galen! Detta är inget att ha sa mamma. Häpp. vi bor inte fint tydligen, hehe.

Svar: Du får smyyyygfota tycker jag :)
Cecilia Möller

2013-03-01 @ 09:08:19
URL: http://emiliawesterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me