Den onda ekorren

Jag ska uppdatera er, men jag tror ni kommer uppskatta morgondagen uppdatering bättre. Alldeles strax ska jag nämligen till Las Vegas. Jag har inte varit där på sex år, och jag tycker det är dags nu. Se alla nya hotell som poppar upp likt svampar, bara galet mycket större. Jag kommer bo på det nyaste hotellet Cosmopolitan, och jag är väldigt förväntansfull... Sen tror jag att det kan bli lite pokerspel här också, och jag har åkt vinnande från Vegas de andra gångerna. Ingen prestationsångest.
 
Igårmorse/förmiddags blev jag lite trackaserad av en ekorre. Jag satt lugnt och fint på min solsäng utanför rummet och gjorde mest ingenting. Okej, jag frös väl lite, för även om det ser härligt och varmt ut här, så är det verkligen inte sanningen. En ekorre springer förbi i rabatten och jag tänkte att "det här, det måste instagrammas". Så jag låter lite som ett marsvin för att ekorren skulle stanna upp. Och det gjorde den. Sen kom den nära, jättenära. Den tar sats och tänker hoppa upp på solsängen när jag skriker, den avbruter sitt hopp precis innan den lämnar marken och jag springer in i rummet och stänger dörren. För en ekorre. Så himla avslappnad och i kontakt med naturen jag är då, Askungen och Snövit är coolare. 
 

Fotad med en iPhone 5.

 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Vilken kul Kurre ekorre. Du skulle väntat för att få se vad som den tänkte göra. Kanske Du hade nötter i handen, så det var dem han ville ha.

Fint foto.

Svar: Äh, jag blev ju rädd för att den skulle attackera mig, men så här i efterhand skulle det vara kul att se vad hen ville göra :)
Cecilia Möller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me